duminică, 30 decembrie 2012

Tarta cu ciocolata si menta (raw vegan)




Am folosit o forma de tort cu inel detasabil, diametrul de 24 cm.

Blat:
  • 1 cana migdale
  • 3/4 cana curmale
  • 1/4 cana cacao sau pudra de roscove
  • 1 lingurita vanilie
  • 1 lingura ulei de cocos (topit)

Hidratam migdalele minim 4h, iar curmalele 30min. Se maruntesc toate ingredientele la robot. Daca este nevoie, adaugam cateva linguri de apa (am pus cam 3 linguri din apa in care am hidratat curmalele).

Umplutura:
  • 2 si 1/2 cani de nuci caju
  • 1 cana menta proaspata
  • 1 cana apa
  • 1/3 cana nectar de agave
  • 1 lingurita vanilie
  • 5 linguri unt de cacao
  • 4 linguri ulei de cocos
  • un strop de sare de mare

Hidratam nucile caju 4h. Amestecam toate ingredientele (fara ulei de cocos si unt de cacao) in blender, apoi adaugam uleiul si untul (topite) si mixam.

Am lasat tarta la frigider peste noapte.


Sursa: Summer sweets





Am refacut reteta sub forma de tort :



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu