duminică, 4 noiembrie 2012

Pateuri cu pasta de masline si usturoi (vegan)




Am vazut aceasta reteta la emisiunea "French food at home" de pe Euforia TV si mi-a ramas intiparita in minte, asa ca astazi am zis sa trec la actiune :). 

  • 1 punga foietaj
  • 450g masline fara samburi
  • 5 catei de usturoi
  • sare (daca este nevoie)
  • marar si patrunjel (optional)

Punem la robot maslinele si usturoiul pana obtinem o pasta (eu am pus si putina sare). Lasam foietajul la decongelat pana devine usor de intins. Pe fiecare din cele 2 bucati (desi poate fi o singura bucata, depinde de firma) intindem cate jumatate din pasta de masline. Rulam si dam iar la congelator pana cand se intareste suficient pentru a putea fi taiat bucati (sau il taiem direct, cu mare grija). Dam la cuptorul preincalzit, la foc mare. Cand s-au rumenit in partea de jos (dupa 15 minute), le intoarcem (putem pune cascaval vegetal ras), si le mai lasam vreo 10 minute la foc mic.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu