marți, 8 ianuarie 2013

Pateu din seminte de canepa (raw vegan)



Am folosit reteta de pe spatele pungii cu seminte de canepa.
  • 1 cana seminte de canepa
  • 2 linguri ulei de masline (sau de care doriti)
  • 1 catel de usturoi
  • verdeturi: patrunjel, marar, rozmarin proaspat (sau dupa preferinte)
  • 1 lingurita sos de soia
  • sare de mare
  • piper
  • cateva linguri de apa

Le-am pasat cu mixerul vertical. Rezulta o pasta cam lipicioasa, dar gustoasa :). Merge excelent cu rosii proaspete sau muraturi dulci-acrisoare.


4 comentarii:

  1. hello...o sa incerc :)
    am mai mesterit si eu una alta , imi plac retetele !

    RăspundețiȘtergere
  2. Salut! Multumesc pentru vizita si comentariu! Sa-mi spui daca ti-a placut sau daca ai schimba ceva :). O seara buna!

    RăspundețiȘtergere
  3. Am incercat reteta, foarte buna. Am mai adaugat : 3 linguri de amestec de seminte (floarea soarelui, in, dovleac) si putina apa minerala.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mmm.... sigur a iesit bun! Mi-ai facut pofta, ca n-am mai facut de mult :)

      Ștergere